top of page
_edited_edited.jpg

מגזין סיפיל

פיבר טרי: מותג המשקאות המשלימים שכדאי להכיר

פיבר טרי: מותג המשקאות המשלימים שכדאי להכיר

 אם 75% מהמשקה שלכם הוא הערבוב, ערבבו אותו עם הטוב יותר. פיבר טרי (Fever Tree) הוא המותג שישדרג את הקוקטייל הביתי שלכם.

המשקאות המשלימים, כגון סודה, טוניק וג'ינג'ר ביר הם מצרך הכרחי בכל בר שמכבד את עצמו, ובמיוחד בבר הביתי. שמם המקצועי הוא מיקסרים. לא רק שהם טעימים בפני עצמם, הם גם חיוניים לכל קוקטייל ובעיקר למשקאות ההיי-בול הנפוצים כגון ג'ין-טוניק, קמפרי-סודה, רום אנ' קוק וכו'.

בדיוק כפי שמותגים של ליקרים שונים בטעמם כך גם כל מותגי המיקסרים שונים בטעמם. בזמן שמותגי הענק קולה ופפסי ממשיכים להמתיק את טעם המשקה בסירופ סוכרים מלאכותיים (HFCS), מותגי הבוטיק משתמשים בחומרים טבעיים בלבד ובמינונים קטנים של סוכר טבעי.

פיבר טרי הוא מותג הבוטיק המוביל בתחום. שם מרכיבים את מתכון המשקה כך שיתאים בטעמו עבור קוקטיילים. למרות זאת, המותג מציע מגוון רחב של משקאות העומדים בכבוד גם בפני עצמם. להלן השלישייה המנצחת של פיבר טרי:

  1. מי טוניק

מים מוגזים מרים בטעמם על בסיס כינין, תערובת ארומטית שנוצרה מעצי הקינצ'ונה של דרום אמריקה. כינין הייתה התרופה לקדחת הביצות במאה שעברה.  חיילי צבא בריטניה ששתו את הג'ין הבריטי וצרכו את התרופה ביבשות הרחוקות מהמולדת, החליטו לשלב בין השניים. כך נולד לו המשקה האהוב ג'ין אנ' טוניק.

פיבר טרי מציעה ליין של משקאות טוניק המבוססים על טעמים שונים. נהוג להוסיף את זה למשקה על בסיס אלכוהול, למרות זאת, מי טוניק הולכים נהדר עם מיץ לימון או כל פרי סחוט אחר. זה מרענן את החיך ולא משתלט על טעם האוכל. שווה לנסות!

  1. ג'ינג'ר אייל

כשמו כן הוא, מורכב מג'ינג'ר, סוכר ומרכיבים סודיים שמשתנים בין מותג למותג.

ישנם שני סוגים: מוזהב ויבש. המוזהב כהה יותר, מתוק יותר וחזק יותר מהיבש. היבש יותר פופלרי כיום בעיקר בגלל הטעם המעודן.

מבין הקלסיקות שמשלבות ג'ינג'ר אייל ניתן למצוא את הג'ין באק, וויסקי היי בול ושירלי טמפל. קוקטיילים פשוטים, מעודנים שלא מביישים את השתיין מן המניין.

  1. ג'ינג'ר ביר

זוהי הגרסה החזקה של הג'ינג'ר אייל. קומבינציה של ג'ינג'ר, לימון וסוכר בדגש על הטעם החריף. המתכון מכיל שלושה סוגים שונים של ג'ינג'ר משלוש מדינות שונות- הודו, ניגריה וחוף השנהב. למרות השם המטעה, המשקה הוא ללא אלכוהול. מושלם למוסקו מיול ולדארק אנ' סטורמי. ועם זאת, מאוד עדין וטעים בפני עצמו.

bottom of page