top of page
_edited_edited.jpg

מגזין סיפיל

פדרה אזול – טקילה שנוצרה מאהבה

פאדרה אזול, שנולדה מסיפור אהבה בין HP Eder מאוסטריה לאדריאנה אלווארז מקסמין מגוודלחרה, מקסיקו, היא טקילה עטורת פרסים בכחול 100% אגבה כחולה הידועה בטעמי הווניל והקרמל שלה ובגימור חלק ללא תחרות.

אדר האוסטרי ירש תשוקה לזיקוק מאביו, שייצר שנאפסים באיכות גבוהה. צוותו חבר בשיתוף עם חותנו המקסיקני וצוות של מפקדי מאסטר ידועים מחליסקו, מקסיקו כדי ליצור את פדרה אזול.

האם האוסטרי ישתה טקילה? המפגש הקודם היחיד שלו עם הטקילה היה טריזי לימון וכאב ראש. חותנו המקסיקני של אדר הוציא בקבוק טקילה כחלק מטקס חניכה ארוך שנים. הסצנה הדומה לסרט הייתה תחילתו של "פדרה אזול".

כמובן שהכל התחיל הרבה לפני עם סיפור אהבה יוצא דופן כשאישה מקסיקנית שלמדה בהיידלברג – גרמניה ובחור אוסטרי נפגשו.

היא – אדריאן אלוורז מקסמין מגוואדלחרה, מקסיקו. הבירה הפדרלית חליסקו שנמצאת לא רחוק ממוצא הטקילה.

הוא – בחור אוסטרי רגיל שבמקרה גם למד גרמנית באוניברסיטת היידלברג.

מכאן ואילך פיתח אדר מערכת יחסים אינטימית עם אורח החיים המקסיקני, שם רוח משקה האגבה היא כל יכולה. מוקסם מהתרבות, עד מהרה התעניין בטקילה ובהפקתה. "באירופה היו בעיקר טקילות באיכות ירודה. כמעט אף אחד לא ידע שקיימת טקילות איכותיות, וזה היה לי מאוד עצוב ", אומר אדר.

אדר ירש תשוקה לזיקוק מאביו, הידוע בייצור ווגלברשנאפס איכותי, משקה חריף אוסטרי מיוחד המבוסס על מתכון שהועבר כבר חמישה דורות.

פאדרה אזול הושק בשנת 2016 על ידי אדר וחבריו מאוסטריה שראו צורך בטקילה איכותית באירופה, חמו המקסיקני של אדר מילא תפקיד מכריע בלידת המותג. חוקרי הטקילה האירופאים יצאו למסע החיפוש אחר הטעם המושלם, וגילו אותו סוף סוף במזקקה קטנה באמיטאן, בסמוך לכפר המפורסם טקילה.

רגעי הקסם:

"רצינו מוצר שמקסים כבר מההתחלה. זה היה צריך להיות באותה השפעה שטועמים את המשקה המילה “וואוו” תופיע בכל פעם מחדש. זו הייתה עבודה קשה מאוד, אבל בסוף היום הייתה לנו טקילה פנטסטית עם סיומת חלקה להפליא. כמו אלכימאים, חיפשנו את הזהב הנוזלי הזה זמן רב וכשלקחנו לראשונה את מה שהכתרנו אחר כך את פדרה אזול, חווינו את הרגע הכי קסום זה. "

bottom of page