- שאלות ותשובות -

אז מי אתם SIPIL ומאיפה השם?


SIPIL הוקמה בשנת 2015 על מנת לייעל ולהוריד את מחירי האלכוהול והיין לצרכן. המחסן שלנו ממוקם בראשון לציון ומפה אנחנו מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ. בקשר לשם אז ככה: השם נגזר מצירוף של שני מילים : SIP + ISRAEL SIP: זה לגימה באנגלית { של משקאות אלכוהולים} ו IL זה קיצור של ISRAEL: חיפשנו משהו קליל שמתגלגל על הלשון וככה הגענו לשם SIPIL




באמת כל המשלוחים חינם?


אצלנו משלוחים חינם לכל רחבי הארץ עם מינימום מסוים בהתאם לאזורי שילוח.

היה ולא הגעתם למינימום הנדרש (לא כזה גבוה) ישנה עלות סמלית של 50 ש"ח עבור משלוח




האם כל המשקאות באתר מקוריים?


אנחנו בסיפיל מתמקדים במוצרי איכות נישתיים מאוד ולכן לאף אחד אין אינטרס לזייף את המוצרים כמו גם שאנחנו קונים מיבואנים מורשים בארץ בלבד כמו גם מייבאים בעצמנו חלק נכבד מהמשקאות.




אם המוצר פגום מי דואג לי?


היה וקיבלתם מוצר פגום מכל סיבה שהיא , אנחנו נחליף ונשלח לכם בקבוק חדש ללא עלות נוספת.




היה והגיע בקבוק שבור אלי הביתה מה אז?


במקרה כזה,אנחנו נדאג למשלוח של בקבוק חליפי במהירות האפשרית אליך הביתה בתוספת פיצוי...




איך המוצרים מגיעים אלי וכמה מהר הם מגיעים ומהן שעות המשלוח?


המשלוחים מבוצעים כולם על ידי שליחי האתר כמו גם חברות שליחויות .

בגוש דן זמן הספקה הוא 24-72 שעות עם אפשרות לשילוח אקספרס באותו יום בעלות של 60 ש"ח.

בכל רחבי הארץ זמני שילוח נעים בן 2-5 ימי עסקים.




מהן אפשרויות התשלום שלי?


אנחנו בSIPIL שמים דגש על נוחיות המשתמש ולכן אנחנו מציעים 4 אפשרויות תשלום לבחירה : תשלום באתר ברגע ביצוע המשלוח. תשלום בשיחה טלפונית עם נציג החברה. תשלום במזומן בעת קבלת המשלוח. תשלום באשראי בעת קבלת המשלוח.




האם פרטי האשראי שלי בטוחים?


אנחנו בסיפיל משתמשים בשירות הסליקה של חברת ישראכרט על מנת לבצע חיובים. כל חיובי האשראי מתבצעים דרך חברת האשראי עם דפי התשלום שלהם שיושבים בשרתים של חברת האשראי. אנחנו בסיפיל לא שומרים נתוני כרטיסים בשום אופן. ברגע שמבוצע החיוב הפרטים של הכרטיס " נעלמים" במערכת והגישה אליהם חסומה.




האם האתר שלכם מאובטח?


אכן כן, אנחנו ב SIPIL משתמשים בהתקן הבטחה SSL בדרגה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח פרטיות לקוחות. עם זאת מכיוון שאנחנו יודעים שאין 100% אנחנו לא שומרים פרטי לקוחות באתר אלא במערכת חיצונית שהגישה אליה היא נתונה לבעלי האתר בלבד.




האם אפשר להזמין טלפונית?


כן בוודאי,אם אתם מרגישים יותר בנוח לבצע הזמנה טלפונית אפשר ליצור עימנו קשר בטלפון : 03-649-4844 ונעשה את ההזמנה טלפונית.




האם אני יכול לשלוח את המוצר/ים לכתובת אחרת?


בוודאי,בעמוד פרטי משלוח באתר תוכלו להגדיר כתובת משלוח וטלפון ליצירת קשר אחר משלכם.




אני שולח/ת מתנה אפשר לא לכלול חשבונית?


בוודאי,במקרה כזה אנא ציינו זאת בהודעות או בשיחה טלפונית עם נציג ונדאג לשלוח לכם את החשבונית במייל עם המשקה.




האם אפשר לכלול הודעה עם המשלוח?


בוודאי וזה לגמרי חינם. ההודעה תיכתב על נייר מכתבים מהודר על פי טקסט שיסופק על ידכם.




האם כל המוצרים אצלכם באתר באמת זמינים לקנייה?


כן באמת!! כל המוצרים שמופיעים באתר מאושרים על ידי היבואנים שהם אכן קיימים במלאי גם אצלם,אולם לפעמים יש מצב שמוצר מסוים אזל מהמלאי. במצב כזה אנחנו מורידים את המוצר מהקטלוג ומחזירים אותו ברגע שהוא חוזר למלאי.




קיבלתי את הבקבוק הביתה ואני לא מעוניין בו, מה עכשיו?


אז ככה,אנחנו מחוייבים להחזר כספי מלא אם המוצר חוזר אלינו עד 14 יום מרגע הקניה שלם ובמצב טוב. אנא קחו בחשבון שעלויות שילוח המוצר אלינו למחסן הן על חשבון הלקוח בלבד!! בקבוקי יין אינם ניתנים להחזרה.





  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram